پاورپوینت در مورد روشهای نمونه گیری -21 اسلاید

مطالب دیگر:
🔥دانلود طرح توجیهی: تولید پمپ های سانتریفیوژ🔥دانلود طرح توجیهی: تولید بتن آماده🔥دانلود طرح توجیهی: تولید بشکه فلزی🔥دانلود طرح توجیهی: تولید بردهای الکترونیکی🔥دانلود طرح توجیهی: تولید بلندگو ظرفيت: 1000000 عدد در سال🔥دانلود طرح توجیهی: تولید بلندگو با ظرفيت يك ميليون عدد در سال🔥دانلود طرح توجیهی: تولید بوژی ریخته گری🔥دانلود طرح توجیهی: تولید بیوگازوئیل🔥دانلود طرح توجیهی: تولید بیسکویت ميشكا و نان و شيريني🔥دانلود طرح توجیهی: تهیه سوخت جایگزین گازوئیل از منابع طبیعی🔥دانلود طرح توجیهی: خدمات بينايي‌ سنجي، چشم‌ پزشكي و فروش لوازم و مواد چشم‌پزشكي🔥دانلود طرح توجیهی: تولید بتن سبک AAC – شام🔥دانلود طرح توجیهی: تولید بریکت از زغال سنگ جهت استفاده در تامین سوخت و تولید انرژي🔥دانلود طرح توجیهی: تولید بلودومتیل🔥دانلود طرح توجیهی: بازیافت مواد پلاستیکی🔥دانلود طرح توجیهی: بسته بندی خشکبار🔥دانلود طرح توجیهی: پرورش بلدرچین به ظرفيت 420000 قطعه🔥دانلود طرح توجیهی: بستـه‌بنـدي انواع مصالح🔥دانلود طرح توجیهی: تولید انواع باطری خورشیدی🔥دانلود طرح توجیهی: فرآوري‌ و بسته‌بندي سبزيجات تازه و خردشده
پاورپوینت, در, مورد, روش,های ,نمونه گیری,نمونه تصادفی, نمونه گیری, خوشه ای, سرشماری, در, مقابل, نمونه گیری, جامعه هدف, غیراحتمالی ,احتمالی, ثابت ?|1842618|ll9
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان پاورپوینت در مورد روشهای نمونه گیری -21 اسلاید را مشاهده می نمایید.

قسمتی از اسلاید ها

سوالات راهنما

چگونه یک نمونه انتخاب کنیم؟نمونه تصادفی چیست؟(در مقایسه با نمونه غیر تصادفی)ارتباط نمونه گیری با مفاهیم پایهای آمار چگونه است؟نمونه طبقه بندی شده چیست؟نمونه گیری خوشه ای چگونه است؟ سرشماری در مقابل نمونه گیریسرشماری: جمع آوری داده از کلیه اعضاء (عناصر) جامعه مورد نظرنمونه گیری: جمع آوری اطلاعات از قسمتی از جامعه موردنظر (تعداد معدودی از عناصر جامعه) به عنوان نمونه جامعه و تعمیم نتایج بدست آمده به کل جامعهنکته: عنصر لزوما تنها به افراد اشاره ندارد بلکه شرکتهای تولیدی، سازمانها، بازارها، کشورها و ... را نیز شامل میشود. تعریف جامعه هدفجامعه هدف: مجموعه ای از موارد که با مشخصات از پیش تعریف شده ای مطابقت دارد. این مشخصات عناصری را که متعلق به جامعه هدف هستند، از عناصری که به این جامعه متعلق نیستند، متمایز می کند.لازم است محققین در تعریف گروه هدف کاملا صریح و دقیق عمل کرده و مراقب باشند که نمونه واقعا از جامعه هدف انتخاب شود، نه از جامعه دیگری که به دلیل استراتژیهای نامناسب نمونه گیری به غلط هدف قرار گرفته است. دلایل نمونه گیری نکات قابل توجه در هر مرحله از نمونه گیری نمونه گیری غیراحتمالی نمونه گیری احتمالینمونه گیری ثابت یا متناوب نمونه گیری ساده یا بر اساس سهولت (Convenience sampling) از انواع نمونه گیری غیراحتمالی نمونه گیری تصادفی ساده
(Simple random sampling) از انواع نمونه گیری احتمالی
نمونه گیری نظام مند
Systematic sampling
و سایر توضیحات ...